MI A TEENDŐ, HA NEM JÓ A MEGVÁSÁROLT ÉKSZER MÉRETE?
A Bojti Ékszermanufaktúránál vásárolt ékszereket díjmentesen méretre igazítjuk. A pontos méretlevételt személyesen tudjuk biztosítani számodra. Kollégáink ezt időpont egyeztetése nélkül is megteszik nyitvatartási időben bemutatótermünkben és Hold utcai üzletünkben egyaránt.
MEG TUDOM VÁSÁROLNI AZ ÉKSZERT MÁS ANYAGBÓL IS?
Ha a kiválasztott ékszert más anyagból szeretnéd megrendelni, úgy természetesen van rá lehetőség, a részletek egyeztetése végett kérjük, mindenképpen vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben azonban már egyedi rendeléssé válik a vásárlás, amire nem vonatkozik a 14 napos elállási jog.
VISSZAKÜLDHETEM-E A MEGVÁSÁROLT ÉKSZERT?
Igen, erre van lehetőség. Az ékszert személyesen vagy postán visszaküldheted a Bojti Ékszermanufaktúrának az átvételtől számított 14 napon belül. Ebben az esetben a postaköltség Téged terhel. Ezek után az ékszer minden esetben egy minőségellenőrzésen megy keresztül és amennyiben nem történt minőségvesztés a tárgyon, 30 napon belül visszautaljuk részedre a vételárat.
TETSZIK A KIVÁLASZTOTT ÉKSZER, DE MÁS MÉRETŰ VAGY FAJTÁJÚ KŐVEL SZERETNÉD?
Az eljegyzési gyűrűinket többféle kőméretben is el tudjuk készíteni, valamint választhatsz más drágakövet a gyémánton kívül is. Ebben az esetben is a vásárlás egyedi rendeléssé alakul át, amire nem vonatkozik a a 14 napos elállási jog. A részletek egyeztetése céljából kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy telefonon, szívesen segítünk megtalálni a tökéletes ékszert.
HOGYAN BEFOLYÁSOLJÁK A VÁLTOZTATÁSOK A VÁSÁRLÁST?
A Bojti Ékszermanufaktúra online-store -ban megjelenített termékek készleten lévő ékszerek, tehát azonnal megvásárolhatóak. Minden jellegű változtatás (bőség, nemesfém anyaga, kő mérete, kő fajtája,stb.) egyedi rendelésnek minősül, melyekre a 14 napos elállási jog már nem terjed ki. Az ékszerekkel és a rendelésekkel kapcsolatos összes kérdésedre készséggel válaszolunk, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, emailben vagy telefonon. Várjuk a jelentkezésedet!
MILYEN GARANCIÁT VÁLLALUNK AZ ÉKSZEREINKRE?
Az ékszer nemesfémből készült tárgy, amit óvni kell a durva fizikai behatásoktól, ütés, karcolás, dörzsölés, csiszolás, valamint a különböző vegyi anyagoktól, mit a vegyszer, gyógyvíz, kozmetikumok, parfüm stb. Az ékszerek fent említett megóvása jelenti a rendeltetés szerinti használatot. Amennyiben ezek betartása mellett keletkezik kár az ékszerben, azaz gyártásból eredő hiba adódik, azt természetesen orvosoljuk. A mindennapi használatban keletkező természetes kopás nyomait a vásárlástól számított 2 évig díjmentesen helyreállítjuk.
A vásárlástól számított 2 év után díjfizetés ellenében vállalunk felújítási munkákat ékszereinken.
A megvásárolt ékszer bárminemű szervizelését kizárólag a Bojti Ékszermanufaktúra szakemberei végzik, amennyiben a megvásárolt ékszert idegen helyen szervizelteted, elvész a gyártói garancia.
A Bojti Ékszermanufaktúra online-store – ban vásárolt ékszer javítási, felújítási munkáival kérjük, minden esetben hozzánk fordulj és szakértő kollégáink segítségedre lesznek.
Mi történik, ha nem vagy hiányosan érkezik meg a rendelésem?
A rendelés első lépésétől az utolsóig a legnagyobb körültekintéssel járunk el. Ékszereinket az őket megillető módon elegáns, ugyanakkor maximálisan biztonságos csomagolásban küldjük el számodra. Az ékszert tartalmazó elegáns ékszerdobozt egy speciális, külön erre a célra kifejlesztett, sorszámozott védőtasakban helyezzük el. A csomagolás folyamatáról video felvétel készül. Az ezzel kapcsolatosan felmerülő reklamáció esetén a bizonyítás minden esetben a vásárlót terheli, az ő felelőssége. A szállítás alatt történő bármilyen esetleges sérülés, lopás vagy elveszett csomag esetére biztosítás nyújt további védelmet.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOKRA VAN LEHETŐSÉG?
A biztonságos Barionon keresztül bankkártyával tudsz fizetni, de van lehetőség előreutalásra is.
Euróban és forintban is fizethetsz.
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT?
Van olyan termék, ami rögtön elérhető és van, ami külső raktárban található. A terméket 2-5 munkanapon, de legkésőbb 2 héten belül küldjük. Nagyon sietünk. Rendelést követően egyeztetünk Veled telefonon és/vagy e-mailben a várható szállítási dátumról.
VÉDVE VANNAK AZ ADATAIM?
Igen, Te vagy számunkra a legfontosabb. A webshop SSL kulccsal védett, a fizetési módok nagyon biztonságosak, az adataidat pedig a GDPR szabályai szerint kezeljük. Szeretnénk, ha elégedett lennél.
NEM TALÁLOK VISSZAIGAZOLÓ E-MAILT
Kérjük, nézd meg a leveleződ ‘spam’ mappájában, esetleg oda is érkezhetett.
MIT TÖRTÉNIK A MEGRENDELÉST KÖVETŐEN?
Megköszönjük a bizalmad és a vásárlást, az összeg beérkezését követően kiállítjuk a számlát és e-mailben küldjük.
Tájékoztatunk, írunk Neked, amikor elindítottuk a futárt.
Személyes találkozó kapcsán felhívunk.
Sietni fogunk, hogy minél előbb megkapd a csomagod.
HOGYAN KAPOM MEG A SZÁMLÁT?
Az összeg beérkeztét követően a számlát e-mailben küldjük a részedre az általad megadott e-mail címre. Ha nem találod, kérjük, nézd meg a leveleződ ‘spam’ mappájában, esetleg oda is érkezhetett.
Kérjük, hogy pontos adatokat adj meg. Köszönjük!